- En mysig söndag




- Vart en mysig söndag med sovmorgon och mums lång frulle.
Lite plock och städ innen vi begav oss till hembygdsgården .
Där var det en thai tjej som  var frukt skulptör.
En liten loppsi sen mumsa vi thai vårrullar som man kunde köpa där.
Satt i solen mumsa.

Kolal en bröllops utställning som dom hade inne på hembygdsgården .

Var nyss ute plocka in massa vackra blommor, doft jasmin är min absoluta favorit.

 En liten bok till Bambi och en till mig och en söt liten tillbringare vart dagens skörd.

Hem rasta hundar åt pasta bolognesse.

Bort till hembygdsgården med kidsen  och zandra Johnny Nellie.
Tog med fika satt ute mumsa och njöt av det vackra vädret .

Strax kommer mamma med en leverans som jag och Zandra beställt :).

Med sig får hon en påse med saker som jag rensat bort :) sweet .

Lill mormor har vart på Molidens dansbana och dansat :)


I morgon blir det beachen om det e kanon väder och det hoppas vi ju på :).

På tisdag ska jag på salongen göra naglarna .
Men innan har vi lite stuffs och ärenden jag och Zandra på stan :))) wiiihooooo :).


Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback