- Katvig

Klicka för att stänga fönstret


- Nytt till Bambi och hennes höstgarderob vart denna katvig klänning :)
I mjukaste finaste tyget :).
Fint ska det vara och lekvänligt så klart .

Var i stan och fika hos syster yster och hennes dotter Enya med Bambi i dag :)
Jordgubbar och jordgubbsgrädde mumsfillibabba :).

Åt thai mat i stan mums.

I kväll ska vi på skogsutflykt till idbyn gå i skogen vandra några timmar jag Madicken och Zandra :)
MYS.
Älskar skogen .
Plockar nog lite blåbär svänger i hop en paj med ;).

Njut sommaren och allt som hör därtill .

Kääärlek :)

Kommentarer
Postat av: jennie

Har tyvärr redan sålt den och GISSA OM JAG GRÅTER ! :( Jag älskade den men tyvärr inte dottern.. men NU efter att ja sålt den börja hon släpa runt på andra filtar o börja säga att velour är myysigt.. suck, jaja dumma jag sålde den, som jag så mycket älskade.

Postat av: Erika

SÅ FIIIIIN!!!



kram

2011-07-23 @ 07:37:20
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: jennie

nepp ja har tyvärr ingen :/ men ja kan tänka på dig OM det skulle dyka upp nån... :)

2011-07-23 @ 13:39:46
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback