- Sist den i är en rutten fisk

Tumblr_lot5y6zy4o1qd7t5co1_500_large


- Hot Hot Hot i dag trodde  man skulel flyta bort där ett tag :) Men si ni det gjorde jag inte :).

Loppis med Zandra kenny Bambi .

Sen åkte vi till Bjällsta och grilla go maten :)

Alla doppa sig i kornjö sjön var i lääänge :)
Galet skööönt :)
Knappt så Bambi och Nellie ville kliva upp.

Åkta handla karra  och var i Bjällsta .

Hem natta kids duscha :)

Älskade sommar .

Regna dock på kvällen men nu är et lungt .
KUnde inte regnet ha vräkt ner nu på natten så skönt att sova till regn som donar på taket.

Tumblr_lmze66iuwr1qlqtpfo1_500_large


Rasta hundar och mumsa lite frukt innan jag myser ner mig i sängen med mitt hjärta.


Kääärlek


 

Lite nytt . Hello kitty tisha Madicken och ett par chinos. Fil Bambi . Rip curl shorts kenny . Bok me.
Kors för pynt :)

Kommentarer
Postat av: lolla

sommar sommar gör livet verklligen värt att leva!!!

man längtar heeeela långa vintern

kramar lolla

Postat av: vvintageRetroPrinsessa

Lolla : Älskar verkligen sommaren helt underbart :)

2011-07-25 @ 21:27:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback