- Yesterday in sweden




- I går fast skriver i dag :)
satt ju inget i går ;)
Iböand har man verkligen häcken full ;).

var på stan med Bjällstafamily .
Hade nagelsalongsbesök
Bambi hos farmor :).

Luncha subway :)

 Nya gladiator skor unnade jag mig :)

Har samma lika som Madicken nu :)


  

Levis Linne herr.  Linne randig For me shorts rutiga Madicken . Snygga chinos shorts for me.

2 par skor sm jag fynda för ynkliga 10spänn ;) Ena till Madicken . Snygg tunika klänning Bambi .

Polarn och pyret kjol Madicken .




Polarn och pyret keps Bambi .


  

Massa fina påslakan :) det gröna älskar jag sååå mycket Bambi med ren lycka.
Prinsess diadem och alfons pappa handdocka :) Virkad sköldpadskudde :)

  

Böcker .  Hood tränings tröja och trosor me. ( Köpte massa PoP sockar inte alla med på bild ;)

Örngott och Cubus linne :)

  

Klänning me . Linne Madicken  Nike tränings top så fräsh färg :)




Ett besök i stan och man inte går in på Himmlen runt hörnet skulle inte tro det va :)
En vacker sommar kopp att dricka kaffe ur :)
En yankee candle brännare :)




Inne på Polan och pyret vart det bla dessa Leggings och fina sockarna till hösten :).




En ny sommar parfym Stella Macartney  mm mm doftar som en ros bukett med inslag av andra söta blommer :) kanske som en sommaräng :).


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

fin shopping som vanligt. vill också ha ett par sånna där gladiator skor, köpt på hm va? (barnavd) strl?



Kram vännen, ha det finast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback