- Bambi hjärta fåret shaun



- Vart en hit i går då vi åkte ut till skule och Dörnabackens log loppis.
Vilket idylliskt ställe åhhhh . Höner som ströva runt på gården .

Köpte dagsfärska ägg som det ska bakas  på :))) mumsi :)
Kokos apelsinjucie sockerkaka bjuds det på i dag :) .

Bambi diggade shaun stenhårt :)
Hon krama han och fick hålla i hans pinne hihiihiihi.
Klockren dag .
Fika go fika och fynda massa fint  uppe på log loppisen :)




8 mile dvd till kenny ny och inplastad han vart superglad :)))
Nya tyg skor  Madicken  1 kr som hittat .
 Sockerkaks  form och en söt Tavla till Madickens pysselhörna.


  

Bästa av allt var att dom Lagt undan dom Rosa Blingo byxorna . Sen hittade jag ett par i samma size till Bambi :)
Nu har jag två för jag köpte ett par av Erika grannen med. Men det bästa var att jag fann ett par i Madickens storlek som jag letat :)

Jeans och jeans leggings Bambi och slim jeans Madicken .
En vinterstövel Madicken för en 10 som hittat :)

 

Superfin tunika till Madicken . Polarn pch pyret tisha Bambi . Och ett rosa kaxs underställ.

Polarn pch pyret jeans shorts Bambi . En rutig exit tunika och finaste retro klänningen :) Den har Bambi på sig i dag :).

Grymm dag .

Efter det åkte vi handla och åkte till Bjällsta grilla godaste älg köttet
Muma färsk potatis fetaost melon sallad mangoraja dressing och grill ost  och baugett mm mm mm .




 hade även beställt denna Tshirt som låg i brevlådan då vi kom hem :))))
Sååå fin :).


Plocka in massa  jasminkvistar och satte här och där sent i går luktar ju så gott :)

Peace




Gårdagens prinsessa i värmen :)

Kommentarer
Postat av: Erika

vad mycket fint du hittade där :) niiiiiice!!!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback