- Love around the world

Tumblr_lis6u2symh1qfcn8ko1_500_large



- God kväll världen :).

 Imorse vart det liten och stor för mig och Bambi ,
Sen åkte jag och Bambi med Emmelie och hennes lilla Eddie till stan :)
 Vi skulle bara kika babyproffsen :)
men det vart lite smått och gott :). Riktigt trevligt. Lumcha på Max med.
Fick en kartong med Partylite ljus som doftar wounderbart :).
Har ett tänt brevid mig.

Hemma strax efter tre.
Rasta hundar
Gav Bambi mellis  hemma dammsög uppe och renbädda sängen.
Boka tränings pass och dansa Afro power Dans :) såååå skönt.

Hem natta Madicken skicka hem kennys kompis duscha  kvällsfika kika tv.
Nu lite data chill innan ja ska rasta hundar och lägga mig i sängen läsa bok :).


  

Everest underställ me.
Matta till Bambi ( under hennes ritbord )
Bambis nya softshell stövlar att ha ny i höst vinter .




Husljus hållare :).

 

Bambi köpte ett supersött  Hello Kitty hus med lyse och figurer :)

 Gardiner längder med Hönor ska få flytta in i köket tror jag allt :).
Köpte ett sött ägg med som Bambi lagt beslag på ;).
Prinsess gardiner till Madicken :).

I morgon 9.00 träning med Zandra och Bambi .
Luncha arenan handla willys.


P
E
A
C
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback