- cut cut cut

Tumblr_lhfrz2ce1m1qbbisao1_500_large


-  Toodels.

 Hann ju aldrig skriva i går :)
 för mycket på agendan :)
But now im back .

hade klipptid i dag Halv elva tänkte göra sidecut men väntar men det tills jag färgat under håret ev red :)
Blir nog snyggt det :)
Lite rockigt så där :)
Helst en stjärna vill jag ha på side cuten med :).

Zandra var snäll och kollade till Bambi då jag klippte mig :)

Kenny fick sitt älskade coronne spel :)
Så det lär ju bli ett och annat lir i kväll :).


Åt en god lunch på George by coffe house.
Spa talrik med färska räkor är min favvo och citron loka till slinker ner .
Bambi Mumsa korv med bröd hon.

Tumblr_lhhbqq3g7r1qctjnko1_500_large


Den här hårfärgen är galet snygg :) Me lajki :)

Nu tvätta plocka undan börja med middagen :).

PeAcE.


L
O
V
E


Kommentarer
Postat av: Petra

Måste du visa håret nu:)kul att du fann ett corone spel,komme inte ihåg vad det är men min mamma spelade det med sina vänninor på fredagar ,)kram

Postat av: ME&MY

Klart att du ska färga rött, du kommer bli jätte snygg! Tips bara om du inte vill raka sidan, fläta in en ”sidecut” ist. Det är super snyggt om någon som verkligen kan fixar! Ha en fin helg!

2011-03-04 @ 16:28:41
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback