- Love a new day

Tumblr_lirrokmi341qeh09yo1_400_large

- Tisdag kväll :)

Träningen gick bra .
Lunchen smaka mums.
och stan och handla willys gick kanon ;).

Gjorde köttbullar potatis gräddsås och gele till middag :)
Åt tills vi storkna :).

  

Ny gamal barnbok . Bok till mig . Och ett dansk design mått.
Present till nån.
Mössa kenny , deo mig den bästa.

 

Kiss Body till Bambis brio docka.
gardinlängd som ska bli 2 panel längder love it.



Bambiköpte en katt petshop och en fågel petshop till Madicken .
Kitty och Tweetie hetr don och just nu leks dom med för fullt :).
Vart en hit skulle egentligen ligga  i påskäggen men Bambi var så ivrig med att dom skulle has i dag så mitt mamma hjärta smällte och gav med sig :).


P
E
A
C
E

Tumblr_litgx9q2lh1qcer16o1_400_large

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhh vad jag älskar Petshop figurerna sååå söta.

jag har tillbaka min energi igen skönt!!1

men det hände något jobbigt i helgen

Edvin halkade och slig i huvudet i isen så han fick en rejäl hjärnskakning och har legat på sjukhuset...en sån händelse gör mig alldeles rädd och orolig men nu är allt bra med honom.

sköt om er

kram lolla

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Lolla :) Ja visstvar dom söta Det var Bambi som valde dom själv :)

Madicken var så lycklig för sin lilla pet shop fågel :).

Men fy ang Edvin hoppas att han mår bättre nu :)



massa kramar

2011-04-04 @ 12:18:16
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback