- To the let to the right and shake it and shake it

Clever,cute,dance,keyboard,smile,liked-1b8580892dcc4a4380178fd2f7d50a6f_h_large


- Fredag hela dagen :)
Kenny var duktig och skotta  innan frukosten och gick ut med hundarna medans jag gjorde frukost till alla ban och djur :).
Har snöat ordentligt i natt .

Kenny har en kompis som han leker med .
Bambi och Madicken har byggt en koja som dm ligger läser och leker med deras pet shop i .
Jag har tvättat och vikt in massa kläder .

I morgon har jag lovat kenny att leta en trollerilåda som han önskat sig :).
Hoppas att vi hittar en .

Egna hamburgare har utlovats till dagens lunch för barnen .
Medans ja ska äta en sallad med fetaost paprika och mini tomater :).

Hunnit att rensa ut lite saker med som mami ska få ta med nästa gång hon kommer :).

I morgon på morgonen blir det ett core tränings pass med :)
Jag och Zandra ska rocka :).


 Fick man revligt kaffe och surr besök en sväng med :)

Nu dags att pyssla för mig och Bambi :)

L
O
V
E



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken gullig bild, jag gillar sådana illustrationer!

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Mikaela :)

2011-03-16 @ 10:18:11
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback