- Wake up in the morning feeling the like pj





- Upp och hoppa och gosa med tuppen om mornarna ( I detta fallet hundarna som vill ut och rastas ).
Tränings väskan packad med allt som ska mes på ett tränings pass och dusch efter .
Galet .

Träning 9.00- 10.00 sen till stan lucha arenan med finaste Zandra och mitt hjärta Bambi .
Gick bra att städa  på step in med Zandra i går, hade surr date med Jens där ;).

Dagens frulle : Musli med jordgubb och bananer i fil.
Barnens mumsa mjölk tunnbröd ( som Madickens farfar bakat ) och banan .

Kenny har packat gympa väska och dom är taggade inför en skoldag .

Inge sol i dag ljust men grått ute , we vill ha sooool glida runt med slbriller jue :).

Tumblr_lak40ami7b1qdtaelo1_400_large

Kärlek är till för at upplevas och njutas .
Mina barn är luften jag andas hela världen som snurrar mitt liv mitt gift min kärlek .

L
Y
C
K
A


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hej härliga du!

Jag undrar om du och Jimmy har ngt jobb?

Du verkar ha ett hemafruliv!

Det vill jag oxå ha! =)

2011-03-17 @ 20:20:30
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

Hoppas solen kikar fram hos dig i morgon, vi har haft sol här idag, häärligt :-)



kraam !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback