- With love

This is a story of a girl... (#adorable)


- I går fanns det inge tid för sitta  vid datan :)
Vakna klev upp  på med kläder snabb frulle rasta hundar .
Sen gick jag och alla barnen till en kompis  mumsa semlor :)

Hem köpte soft shell stövlar till Madicken på Sko affären ( Bor ovanför en )
Gav Bambi och kenny lunch .
Rasta hundar .
Åkte till stan med Emmelie och Eddie  och Bambi .
 Var lite överallt bland annat Öb och Röda k .

Hem gjorde mat till alla kids och mig .
 Rasta hundar .
Bytte kläder .
Åkte på Afro Power dans med inbokad lång stretch efter .
Hem Kolla Gynekologen i askim hängde tvätt
Rasta hundar Sleepa.

Men i dag är en ny dag med nya tag :)

solen skiner 8.00 ska vi vara på gymmet och träna :)
Jag och Zandra . Bamni Nellie fäljer med.
Stora barnen sover och ska vara hemma  en sväng på em sen ska Madicken Kenny Isabele och Pontus
vara på biblioteket  och pyssla sportlovs pyssel :).

Efter träningen blir det dusch sminka sig bege si till stan med Zandra .
Kika second hand mm Luncha arenan och jag ska fixa mina naglar :)

LYX :)

Och Bambi ska vara hos sin farmor mellan 11.15- 16.00 helt själv i dag :)
Väskan är packad med lunch och diverse saker :)
Hennes nya docka så klart som gått och blivit hennes ögon sten :D

Girls-with-nature-15.jpg.scaled500_large

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tack gulliga du <3

Postat av: Kakan

Hej Jessica!

Jag undrar hur du gör när du måste rasta hundarna om du är själv hemma med barnen?

Jag har stänigt det problemet. Har hund och en liten tjej som jag inte kan lämna själv medan jag går med hunden.... Tar du alltid med barnen när du rastar hundarna? Jag kan inte klä på och ta ut min 1åring varenda gång hunden vill ut och sent på kvällen går det ju absolut inte.

Min man är på sjön så jag är ofta själv med barn och hund och jag behöver tips på hur man löser problemet!! =)

Kul att höra hur du löser det? För ibland kör det väl ihop sig eller?

Kramar

2011-03-08 @ 21:18:27
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Sarah :)



Kakan : ja du har ju två äldre barn :)

som oftast är inne med Bambi då jag rastar hundarna :)

sen rastar jag oftast kortare promendare flera ggr dagligen :)

annars då Bambi var mindre tog vi alltid vagnen :)

Hoppas att du kan lösa det på bästa möjliga sätt :)



kram

2011-03-09 @ 09:01:09
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kakan

Tack för svaret! Tills min dotter är lite större får hon snällt följa med ut eller så får vovven vänta lite... Alltid så stressigt med morgonpromenaden!

Ibland kanske man kan gå en snabbis när barnet sover om man har babywatcher med sig......

kram

2011-03-09 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback