- Happy people

Tumblr_lgj7fso1pp1qfnihco1_400_large

- Måndag  och liten och stor dags för oss i morse :)
Pyssla med en kruka gjorde Bambi dansa disco med Theo och lekte affär med Livia :)

Åkte en snabb sväng till Bjällsta och surra .

Snart dags för middag .

Trötta kids i  morse eter en långt skönt påsk lov :)
Kallt och kyligt var det ute i dag oxå .

Blir lång duch och svepa in sig i favorit filten och läsa mass ai kväll.


För er som är insatt har vi en pedofil 200 meter i från oss som jag har kontakt med polisen för att få fast då han är EFTERLYST .

Jag kör civil spaning  från  hemmet ang pedofilen :)
jag hoppas innerligt att dom får fast han :)

Har så mycket inside tips nu :)


Peace

En middaf på det här så :)


Kommentarer
Postat av: Hilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback