- Men vem ska trösta knytet då ?




- I dag log lyckan mot mig BIG Time :)
Fann denna efterlängtade bok för  en guld peng *Det är sann lycka det mina vänner *
Så otroligt fina bilder älskar den boken :)

  

Tre totte bäcker till Bambi . Babar Böcker Bambi .  Böcker Bambi .

  

Bok till mig . Drakbok kenny . Byggare bob saker Bambi . Tavla med tyg och Pippi Plånbok Bambi.

  

Ring Madicken . Kruka till en pelargon. 70 tals retro linne Bambi . Fårskinnsfälls till Bambis fotölj .
Kjol Madicken och en Byrå till hennes Maileg kaniner :).

  

Dcate hood tröja Kenny och en ap snygg skjorta  till kenny .
Klänning Bambi . Tisha ( med massa apor på framsidan ) present .

 

Väska Bambi . Cubus fynd för en femtio lapp :).

Bambi fick även spadar och kratta och en Giraff  av en tant på second hand :).


Åt godaste buffen i dag med Bakad potatis och grillspett jam jam :)
Handla matt go mat så i kväll blir det smoothie deluxe :)

Kenny ute leker med polare och Madicken med sina grodyngel hahahhaha :).

Bambi sitter inburrad mumsar frukt och kikar Tv :).



PeAcE


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ooh ..du har BRA smak med andra ord !! :D

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken suuuuper shopping!!! nu blir jag sugen på en runda jag med... Solskenskramar!!!

2011-05-11 @ 07:38:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback