- Sing me a song

Tumblr_lkvtoogf0w1qiqbtjo1_500_large


- Söndag och vi har haft kanon väder :)
Städat hela garaget och förrådet har vi hunnit med :).
Var en massa vi vart av med som  jag gett bort :) kanon det jue :)

Åkte grilla på smultronstället :)
Hunden fick sig en klippning och vinterpälsen trilla av  nu är han så fin så fin :).

Plockade in buketter med vitsipper som jag satt här och där.
Ute hänger tvätten på tork nu är det banne mg sommar. Ljuvligt .

Avslutning på Liten & stor i morgon blir det .


 I går fick Bambi nya Baggy jeans och finaste hemstickade tofflorna att mysa i .


Var hemma hos en kompis i går med kidsen var hemma vid 23.30 trötta kids slocka på en sekund :).

Hoppas att det blir kanon väder i morgon då ska jag ch Bambi ut på utflykt i skogen :)
Efter liten och stor :)


P
E
A
C
E


Detta skrev i går kväll och publicerades men inte F fanns den på min blogg inte hahhahaha :)
Nu då ?

Kommentarer
Postat av: Erika

underbara dagar nu, sommarn är här :)



kram till fina du!

Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

sv: tack gumman!!

2011-05-09 @ 21:44:15
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback