- Crazy galet nöjd

Tumblr_lh8hqovfev1qgzguyo1_500_large_large

 I morse var jag uppe inna tuppen rasta hundar gjorde frulle till mig. vek lite kläder och frulle till Madicken som vakna.
Åkte till stan på Recyckling mums på Nola skolan .
Fynda massa fint för strax över 1000 lappen. wiiihooo så djäkla nöjd.

Luncha kina buffe med Zandra Johnny :).

shoppa Julklappar till tjejerna på PoP två pack trosor var var det denna gång.
Funderar även på ett snyggt randigt nattlinne som nyss hade kommit in :)
tror jag att dom skulle sussa sött med i vinter :).


  

sorry för kassa bilder i dag :S Men iallafall bästa fynden ever :)
Everest Overall Bambi . Rosa PoP overall såå snygg . 8848 Overall köpte jag av en annan i dag :)
Mckinley overall Kouma skor allt Bambi och en PoP vintermössa Bambi.

 Julklappar kenny Guitarr Hero ds spel och trolleri saker :)

  

Spel Bambi . Massa böcker Bambi . Filmer Bambi förutom den i mitten Madicken :).

 smått och gott . Petshops tjejerna. Nicke nyfiken sak mm.



sötaste Kalikå dockan :)
som snälla Erika kom med på Rm :) wiiihooo ,
Bambi kommer att bli så glad på hennes födelsedag med denna i :).

Handla lite små parfymer hårfärg med :)

 

två små apor . och en shabby grej att inreda med. Fin skjorta till kenny på jul.


Klicka för att stänga fönstret

Bambi fick även nya PoP byxor samma som storesyrran :)
 galet snygga >:)
och så mjuka och sköna i ekologisk bomull.
Perfekt att mysa runt i nu i vinter :).


Pop vineroverall 122 (6-7 år) Och denna PoP overall var det oxå till Bambi att ha nästa år :) gäller att vara garderad ;)



Njut denna helg.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

fin fin shopping :)))



tänkte på dig direkt jag såg den, jag knep den direkt för din skull ;)



kram

Postat av: Erika

sv: miras tights kommer från H&M, 80pix. galet snygga

2011-11-20 @ 20:37:44
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback