- Monday Monday




- Älsklingen blev kvarliggandes i sängen pga av ryggen :(
Jag och Bambi studsa upp ur sängen ( ok Jag ). Bambi var av den senare sorten ;)

Lämna Bambi dagis gick till Madickens skola  kolla att hennes vantar var där och puuh det var dom jue :).

 Hoppa på bussen till stan.
And work work :).

 Köpte en fin tröja av en tjej på nätet i dag som ska levererasi morgon på Jobbet :)
en ny PoP tröja till Bambi :).


Hade nageltid efter jobbet och handla med hem grillad kyckling mm innan jag satte mig på bussen hem :).

Älsklingen hade kokat tomtegröt ägg mm tills jag kom hem najsigt :)
Det är kärlek det .


 Fynda till mig själv i dag :)

Rock and Republic Vicktoria beckham Jeans . Mulberry Halsduk. Mössa.

 8848 och everest täckbraller kenny .

Kycklingsallad ska tillagas  så man har lunch i morgon :).



PeAce


Kommentarer
Postat av: lolla

morning

kikar in och önskar dig en fin dag

kramen lolla

Postat av: Sara, året 2012 smäller det!

Vilka fina grejer :)

2011-11-25 @ 20:47:21
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback