- What a day for a daydream




- Busig tjej i morse innan dagis :)
Finaste Bambi .


Wiihooo vilken  dag .
JObba  kom hem gick på toa rasta hundar älsklingen ringer säger att han ej får upp bilen men jippie.
Andra nyckeln med dosa låg hemma.
Kenny hä,ta Vambi jag koka mannagrynsgröt.
Hoppa på bussen in till stan med andra nyckeln men inte fan funka det  inte ha ha ha .
Johnny kom in och hjälpte oss puuuh.
DRog en veg pizza med kidsen innan vi åkte till Bjällsta koppla ur larmet helt,
Hemma strax före tio. Natta Bambi duscha .

Inget ont som för nåt gott med sig.
Köpte chai hårfärg mm :)


  

8848 jacka till Madicken .
Skor till alla kids supernäjd.

Ballaste stekar brallan till kenny . Tofflor till mig. shephard tofflor Bambi :)




6 par Polarn och pyret sockar for me.
Grymmaste.


I morgon tar jag en najs lucnh med Zandra på stan :)
sweet att äta ute :).

Köpte även en fin ängel tavla till Bambis farmor i dag med :)
som jag vet att hon kommer bli nöjd med.


PeAcE

Kommentarer
Postat av: Erika

sötaste bambi..



..och fin shopping som vanligt ;))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback