- First in the week





- Så var denna arbets dag avklarad.
Kyligt i morse och frostigt .

Bra dag på jobbet .
Jobbade halva dagen i butik andra halvan på arbets sidan och rensa kläder med Conny en riktigt charmig äldre man .

Fynda som vanligt i dag :)
Bästa stället i stan :).

Kenny han fick en trolleribok som han sken upp som en sol över.
Fynda en ketch overall till Madicken blå med reflexer .




 

Soda tisha och veromoda jeans skön outfit.

En bok till mig att ligga läsa under en filt med tända ljus.

Två böcker till min stjärna Madicken som är så bra på att läsa :).


Köpte även en julklapp till en kille i dag :)

I går kom mamma förbi på en the och pepperkaks fika :)
och jag vart av med massa saker som jag rensat ut .
Så nu är det bara at fortsätta.

Snälla Zandra låna ut överdragsbyxor från hennes mans dotter somhon hade växt ur kanon bra jue :)
jädra i min låda om dom oxå blir stulna.
ska jag gå med blåslampa på skolan :) hahhahaha.
Imorgon åker dom med på skolan och hoppas att dom är kvar sen då vi hämtar :).


På torsdag fyller fina hjärtat 8 år.
Hål i öronen ska hon få av sin pappa och hon längtar så förra året vågade hon inte :)
Men i år tror jag att det går bra :).


Njut livet .

Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Isa

Tips! Sätt Emla salva på öronen en stund innan hon ska ta hål så gör det inte lika ont. Finns på apoteket:)

2011-10-25 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback