- Friday im in love

291978_2111432347803_1305459689_31911899_1598612162_n_large


- Hello.

sorry att jag bloggar så sällan men har häcken full så att säga :).
F möte och allt annat ska man hinna med efter jobb.
I går firades världens finaste 8 åring sin födelsedag :)
snacka om nöjd tjej .
Hade kalas på Area one laser skattjakt mm Madicken var sååå nöjd :).

Och i dag hade vi  bokat tid för att ta hål i öronen med lila stenar precis som hon ville ha :)
snacka om smile upp till öronen när hon tittade sig själv i spegeln efter att ha tagit hålen mamma titta vad fin jag är :).


Efter jobbet gick jag på stan en timme gjorde ärenden hämta tårta mm.
Regna gjorde det oxå men tur man inte är gjord av socker .

 På Jobbet köpte jag Polarn & pyret jeans stövlar och kläning Madicken .


  Plysh Byxa Bambi . Leggings jeans väst Madicken Gardiner .

Allt från jobbet .




Doftljus Indiska doftpåse Himmlen runt hörnet ( köpte tre till fast andra )


 

Ullsockar Madicken . Tunn rånarluva Bambi / Madicken .

Pyssel läppglans Madicken . Bok me .



 Buda hem ett jätte paket med Maileg saker till Madicken i julklapp :) *lycka*


Vann 500:- på Hm presentkort i dag med fick jag reda på nu i kväll då jag logga in på datan =).
Vilken lycko stimm jag är inne i nu då :)


Kanon dag på jobbet trivs superbra där.
Bra arbets kamrater och BRA jobb :)


peace

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh galet vad mycket fint du shopparm, har läst ikapp å njutit ska du veta av alla härliga fynd - ditt job är ju heaven ;-D Å Mailegpaketet du budat hem, wow, där är jag avis ska du veta. Allt gott till er <3 Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback