- Det där märkliga :)

Tumblr_lhsih8r50h1qbcysko1_500_large


- Onsdag mitten  på veckan .
Dagarna bara rasslar förbi.
Alldeles för fort.

Älskar jobbet och trivs som fisken i vattnet .
Har dock tystnadsplikt så , så mycket  kan jag ej förtälja er.

Mer än att det är en massa goa fina människor där inne.
Massa roliga samtalsämmen go fika och go mat.
Vart lite knas i fredags dock . Men det fixxade sig.

Köpt ullsockar till kidsen så nu e dom taggade inför hösten.

Ska dock leta en ball Burton eller annat märke i snowboard jacka till kenny som e lite kräsen :).
Hoppas att vi hittar nån snygg.

Kidsen hemma från skola och Bambi dagis.
Många tårar rullade för hennes kind då jag lämna henne men det gick snabbt över .
Mammas lilla hjärta.

Njut kvällen PeAce


Blir klippning på Balla i dag och dusch :) ( Hunden )

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja det fanns ganska mycket i bambis och madickens strl. Mycket fint och billigt.



Du får fynda på rcm's :)



du jag kommer med pengarna imorgon, jag lovar ;))) hihi..



Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback