- Det som tillhör mig




-  I morse sken minsann solen :)
För att bytas ut mot det där eländiga regnet ;).
Dränkt katt deluxe.

fter jobbet hanns det med en tur till zandras papi med zandra och hennes syster .

Hämta Bambi dagis  och va hemma hos zandra en sväng innan vi åkte hem  och gjorde mat dammsög duscha .

Nyss nattat Bambi .

Köpte nya mjukibraller Madicken och en bok me :)
Älskar att läsa.
Kanon att läsa på bussen på väg till jobbet :).

Imorgon fredag grötfrukost på jobbet mys med alla goa människor :).

Åker med Zandra hem efter jobbet har lite ärenden att ta itu med nämligen :)
sen åker vi hämtar kidsen .

Omg vad denna vacka gott fort helt galet .

Dipp chips och grönsaker till kvällens tv kväll :)

Älskar min familj mina kids och min fina Zandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback