- Dag tre inside the four walls



- Dag tre inne med vattenkoppan :)

 Har haft pysselstund uppe.
Jag hann städa ett klädskåp renbädda sängarna . Och ska rengöra till firrarna sen :)

Tvätta.
Dammsuga.

Pyssla

Ja sånt man får göra när man är hemma med sjukt kiddos.

Höll på  med kennys Iphone halva dagen i går känndes det som massa nytt som ska in mm.
han va helnöjd.
Madicken tokladda massa nya spel mm.


Jag och Zandra har tokbeställt massa partylite ljus som vi får på fredag :)
Längtar :).
ska tända massa i helgen inför vårat kvälsmys :)


ska slänga mig på soffan med Bambis se film och äta fruktsallad :) chill time deluxe.

Inte så pjokigt ändå ;).




Tokdiggar mitt nya läppstift från Clarins :)


PeAcE



By the way kul att man har så många nya läsare från meå och Luleå och stalkers i Bjästa :)
Hit em up :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Mysdag med andra ord;)hoppas hon inte kliar sönder sig bara.Har du bra träningsappar så dela med dig:)kram

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Petra : Yeees vart ju som det med lite :).

extra allt :).

Hon har turen att hon inte kliar nåt

2012-04-18 @ 16:45:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback