- Jag skrattar i dag




- Måndag .
soool men faktiskt kallt.

Fick med ett tokryck vid fikat åka hämta hem en prickig korv vid namn Bambi som fått vattkopper.
Hon slummra in för en stund sen med favvo filten efter att ha druckit välling.
Hoppas att hon får sova gott i natt utan massa kli.
har fått medecin av Zandra om det krisar sig ;).




Catcha en Triple five soul hood till kenny i dag :)
Då vi rensat massa i hans garderob.
han e väldigt kläd kräsen :)
 Vet inte alls vad han fått det ifrån :) visslar lite .

Köpte sommartäcke till Madickens säng.
Ull filt att ha i fotöljen i vardagsrummet.
Sen en skinn väska från Gina tricot.



Och jag e ap nöjd över min våriga warp klocka :)
samma lika som kenny men han har en limegrön :)





Kenny köpte sin drömmobil i dag som han längtat efter :)
Hämta upp den på stan :).



Och Madicken fick denna mobil i dag som en present av mig och  hennes pappa :)
snacka om lycklig brud :).

snacka om att vi har fått mobilnördar i familjen :) ha ha ha .

Blir en hemma vecka hela veckan lång med Bambi .
Blir nog stan fredag fika och besöka bibblan bla.


I morgon ska jag hinna med att städa se massa film med Bambi & mysa.
Göra fint i min walk in closet :).



PeAcE

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch vattkoppor e ingen hit att få men sådan man ska gå igenom oxå;)

Minns att Alex fick jätteklåda fy men det gick över fort med tavegyl om jag minns rätt,bara att vänta o se när Engla o Nova ska åka på det,tror det gick en sväng på dagis i vintras men inte på deras avd.kram

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Petra : har dina små inte heller haft det ?

På bambis avdelning tror jag faktiskt alla fått / haft det . så det var ju väntat att hon skulle få det :).



Kram

2012-04-18 @ 16:46:48
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback