- Like walking on cludes



- Regna hela natten lång.
Faktiskt mysigt att sova till dripp dripp  dropp.

Klev upp halv sex rasta hundar .
Koka gröt till kiddos innan jag väckte alla och såg till att dom klädde sig till frulle i soffan och barntv.

Bambi var saknad på dagis efter att ha vart borta en vecka :).


Najs att jobba  då det regna ute ;)

 stack på Hm en snabbis på lunchen.
Köpte nya läppstift dom fått in. snyggt till våren .

  

Köpte ull dress i går till Madicken .

På Jobbet köpte jag ett pkagg var till kiddos.
Madicko tisha. Kenny mjukisbralla. Bambi jeans klänning.

En liten skalbaggebok slank ner med :).




Hoppa in på himmlen runt hörnet  och kom ut med tre nyheter i doftwaxkaks världen :)
och en söt liten sak.


 Nu ska jag datanörda efter tillbehör till min samsung tab :)

Hasta la vista baby :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan hoppsan!

Japp det är en tub sjal tror den gick på 199:- om jag minns rätt;)

Jaså fick du två din rackare,jag tänkte på det när jag mailade dem men glömde bort,ka påminna nästa gång:)kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback