- Sunday what a lovely day




- Söndag .
När man får sovmorgon kan ta långfrulle.
Ljuvligt.
Hänga en tvätt som doftar mumma.

Barnen mumsa grötfrukost & apelsinklyftor :)

själv mumsa jag rester från i går sallad potatisgratäng kött :)


Ska in till stan storhandla så har man det kirrat inför kommande arbets vecka :).

 Köpte en ball vårmössa Madicken oxå :).


Madicken har fått håret klippt av hennes pappas tjej och satt in en turkos extensions så snyggt vart det lovar att fota så får ni se sen :)
Hon vart så nöjd så :).


 Tog tag i Madickens garderob i går och tok rensa och gjorde snyggt.
Massa hamnar hemma hos hennes lilal kusin Enya :)
alltid kul när saker / kläder kommer till användning :).


 Blir att göra massa matlådor inför veckan blir massa köttfårsås vetja.

Måste köpa massa speciel produkter pga av kennys matallergi .
Hämta ut nya salvor  till veckan så  han kan ha egna i sitt rum och  jag har i skåpet .
Men dra mig baklänges var dyra dom är :S


Ikväll kör jag och kenny på en myskväll med BB live  dippade grönsaker.
Najs .

PeAcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback