- Yeees helg mys Kärlek :)



- Grymm dag i går .
Inte tror jag på skrock att fredagen den 13 är en otursdag inte :).

Grymm dag på jobbet massa sol :).
Kenny följde med på jobbet och arbeta hårt :).
Drog en kina buffe :) Nam nam .
var in på Moyo och spana in snygga sweet och Neff volcom kläder så snygga :)
Kenny spana in nya skate saker till sin Moyo skate han ska glida runt på i sommar :).

Köpte fika på lundbergs krämbullar :)
Kenny köpte tre par snygga solbrillor :)
Vita  gröna och ett par röda med stjärnor . så han var as nöjd.
En new era keps vart det oxå. Och en påse med gamla mynt köpte han  av chefen :).

 När vi kom hem åkte vi till Bjällsta familjen :)
Fika surra mumsa fredagsgotta . Innan vi  vi åkte hem vid halv elva.
Trött Bambi slockna på tre röda.
Kenny stanna kvar och  sov över hos Pontus.

Idag åkte kenny Madicken på isgalan .
Nu  är Madicko med Bellan och ska mumsa kvällsmat och handlat lördagsgotta :).

Jag har damsugit skurat änt massa partylite ljus :)
Och rensat bort massa kläder mm till Mami :).


Sen blir det mys med gotta dippade grönsaker och se film :).

Fan vad härligt det är att leva :).

Kiddos har renbädda sängar och nystädade rum oxå :)
we like.

Klippte håret på kenny och han vart så snygg så :).



själv köpte jag dessa Lexington byxor fast i grått.
Genast vart dom mina favvisar :)
vrål sköna och vrål snygga :).


PeAcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback