- Blinded by the diamonds




- Tisdag och en dags arbete slutfärt med bästa Röda korset personalen :)
Idag var jag på mitt skämtigaste humör vilket inte uppskattades utav alla :)

Köpte med hjärt kaker till jobbet med texten " Obs kan innehålla spår av kärlek ".

Var med en arbetskamrat upp till second på lunchen och fynda lite.
hann även med lite fynd på jobbet efter jobbet :).

wiiiiiiii.

En av mina bästa dagar .
Helt galet :)

Kärlek och respekt till alla ni är mer än guld värda.



Ett nytt vårfräscht nagellack :)

 Detta fick jag all for free genom Hm checkar :)

  

Bas shopping Apoteket . Lukta gott Åhlens och en söt påsk kyckling.

Shakti matta ( köpte en grön med men den ska ges bort ) Baslinne . Blingo leggings Madicken Ball kruka.



Böcker Partylite ljus.

  

Vacker burk. Maileg byrå hi hi . Nattlinne Bambi gardiner Madicken .
Better  bodies träningsbyxor yeaaaa.

 I kväll blir det semlor.
Chill i soffan med tända ljus och den finaste prinsen <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback