- Frostigt iskallt och rö näsa

397830_258116144261981_177349409005322_626059_1125363398_n_large

- Ghaaa 25 minus i morse.
snacka om rudolf med röda mulen innan man klev på bussen .
Valde den tjocka fjällräven jackan  allt för att hålla mig hot.
Vantar och mössa är inte på tal att glömma en dag som denna.

 Koka rosgryns gröt till kiddos som kvällsmat.
Hann med att tvätta dammsuga skura High five.

Drog en sushi lunch med mellan syrran i dag :)
Nå så djävulst gott då .

sitter myser med mina nya ull sockar och massa tända ljus .




 Kvällsdrömmer lite om Hopes nya doftljus :) som ruinerar börsen .

 Vart shopping på lunchem :)




sötaste små flaskorna och en vacker karraskål, galet svag för såna :)

  Mysigaste ullsockarna som jag har på mig nu . Hello kitty kjol Bambi .

 Finsste rörstrand kakfatet .


  Saftis att göra egen glass som jag och bambi gjorde i kväll med hemkoke saften. Tupperwere apelsin skalare. Bok och ball liten bricka.

iitala skål och vas att ha alla fina tulipaner mm i .

 Fyllde på förrådet med 5 paket tvättnötter till tvättningen :).


Lika bra att ta rånarluvan i morgon om det ska fortsätta vara så här kallt.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback