- Gammeldagsa karameller och FREDAG




- Grymm dag på jobbet och grymmt bra team work :)

Kirrade radion på jobbet så vi äntligen kunde lyssna på rock klassiker.

Köpte gammeldagsa handgjorda karameller på lunchen :)

Kirrade en torktumlare till mami  och John i dag oxå :).

Mumsa thai mat till middag .

 sockar kenny Best friends halsband Madicken . Läppglans nagellack Madicken .

  Jeans Kenny .. Zara kofta till mig.

Nike byxa mami . Söta knäsockar mig. Ull klänning Bambi . Everest sockar kenny .

  

Vacker figurin . Cult design ljusstake. Choklad.

 Eiffel tornet :)




Massa bra bok läsning för Bambi :)




Elie saab parfym doftar woundergott :) Ekologiska små handkrämer. Sen fick man en gåva från kicks woop woop :)



Fick trevligt kaffe besök på kvällskvisten .


I morgon ska vi till stan en sväng.

Kenny ska på dop i umeå till lill kusin Hugo :)


Och har jag tur ska jag få nya träningsdojjer Nike air av Daddy :) woop woop-


Nu film Baksmällan 2. Karamell och mys.

Bambi sussar sött.
Medans Madicken kenny  leker nuduschade uppe eller lirar ds :)

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback