- Hemma dag med mitt lilla hjärta

419861_347241925294750_100000268351234_1354560_1423156553_n_large


- Dagis har stängningsdag i dag så Jag och Bambi vart hemma.
Åkte med Johnny till willys och lidl handla och köpte  sunnansjö hem ägg , kanon att baka på bästa äggen.

Sen Hade vi Nellie här medans Johnny var till läkaren :)
sen vart det fika innan dom begav si g hemåt.

 Köpte en till vit amaryllis till köket i dag med  blir så fint .

Torsdag i morgon med arbete .
Hinna med lite på lunchen hade jag oxå tänkt .

Köpte plåster till min skadade tå aj aj aj . Hoppas att den snart blir bra.

Vart av med fem påsar saker som vi rensat bort med. skönt.

Kenny ska i väg med sina kompisar efter skolan till badhuset . Stor killen min .

 Fick paket i dag av min Daddy med min nya silva stegräknare najsigt värre.
kenny fick ett kompass :)
 Hade denna sen innan men nu fick jag denna :
 Asnöjd :)

Det jag gillar med den här stegräknaren är att den är liten och snygg och du kan lägga den i en ficka eller hänga runt halsen. Du behöver inte ha den fastklämt i byxlinningen som de första stegräknarna krävde. Dessutom kan du med denna föra över all statistik till datorn och få diagram över dina steg samt utmana dina vänner i stegräknartävlingar.



 Kanon ska testa den i morgon på jobbet :)

En fantastiskt liten pedometer, väger bara 20 gram, som kan placeras
hur som helst och ändå mäta stegen korrekt. Runt halsen, i fickan på
nyckelringen eller i handen. Pedometern känner också av hur du håller
den och anpassar displayen så att du enkelt kan avläsa siffrorna.
Ex3Plus är utrustad med en ”motionsbarometer” som talar om hur du
ligger till i förhållande till de 10 000 steg du bör gå per dag.
Automatisk lagring och nollställning av dagens mätvärden varje natt. En
veckas minne hjälper dig att hålla koll på veckans träning.

kostar 349.-

Precis vad jag hade önskat mig :).

 Ute är det massa snö kallt och friskt och otroligt vackert ute :)
Älskar detta fina vinterlandskap då man kan vara inne mysa vara ute  och bli frostbiten i kinderna :).

Njut dagen . Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback