- Like a new world

Mind-own-quote-typography-victim-favim.com-279467_large


- Heijpa alla bloggreaders.

Kiddsen sitter myser i hallen med lite gotta sparkling water uppskuren frukt och potatis skruvor
ritar med deras nya tush pennor med doft :)
Tända ljus och mjuka kuddar och saken är kirrad :).

Längtar efter kenny som vart på dop i umeå till lill kusin Hugo.



 Ska överraska kenny med den här snygga warp jackan som han önskat sig :)
Han kommer att bli såååå glad <3

  

 Halstub och mössa Cubus Madicken .

Puma sockar och tränings trosor me stadium.

På Hm köpte jag ull byxa Bambi tre pack sockar kenny som älskar nya sockar :)
Klockargårdens ljus fattas dock ett på bilden ;).


Strossa runt på stan alldeles själv i över två timmar .
Snacka om lyx.

Hann in  pp Nya butiken i stan oxå :)
Åhhh massa fint inne på Esther & jag .
Kom ut med detta :

 

Två voluspa ljus ( eller tre ett fattas på bilden ) Och en Voluspa doftspray som doftar gudomligt :)

 Så har ni vägarna förbi kika in i den nya butiken i stan .
Trevlig personal massa fina ting där inne :).

Kommer vara en flitig besökare där :)


Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

åhhh jag anar hur lycklig han blev, jackan var gymt fin jue :-D Du är nog världens mysigaste mamma, sätter alltid barnen nr 1 och överraksar dem och myser till det <3 KRAM

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Therese : han blev verkligen överlycklig :)

Och sånt värmer mitt hjärta :).

Mina barn är verkligen ett som för dom flesta mammorna :).

Just nu är det ute lek med kidsen medans jag själv är inne tvättar städar packar skol väskor gympaväskor och dagis väska :)



Kram

2012-01-29 @ 10:28:01
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

spännande med nya butiker;)

Vad kul för Kenny att få gå på dop,mysigt,ha det fint kram

2012-01-29 @ 12:11:03
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback