- som en väv utav legender




- Hello sunshines.
Idag ler mitt hjärta extra brett.

Twinkle twinkle little star .

Köpte en vacker gammal tavla i går som fick vara i hallen på min gamla teak möbel jag fått :)

  

På jobbet köptes det bästa tidningarna till kenny Tintin :)

Mössa me. Himmlen runt hörnet lykta. Jeans Madicken. Hestra ull fodrade vantar Bambi. Dom invigdes direkt i dag :).

Plysh dress pippi plysh dress Hello kitty. PoP tröja Bambi.




Biltavla kenny. Salta katten Madicko.

 Nya hockeyrör Madicko :))))).

Kanon nöjd.

Idag vart det två klänningar Madicken och en tshirt.
Nattlinne från triumph till mig Döskalle scarves. Böcker Bambi.

Sen köptes två tavlor en ska ges bort till Mami. En en jukebox plansch kenny.
Två tröjor me adidas och stussy tröja kenny <3 Lämna kvar jobbet ska tas hem i morgon :).

Fredag i morgon och en skön helg väntas :)

Kanske man ska mumsa go Macker i Bjällsta på lördag eller Fredag ;)
Om nån e nå sugen eller så blir det myyyyys med kiddsen :)

Madicken ska på Pyjamasparty på lördag hos en klasskompis :) <3 spännande.


Peace and love.

Kommentarer
Postat av: video transcription

I always try to throw all the trash. It just take a space.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback