- Liljekonvalj




- Plockade in massa äppelblomster och liljekonvaljer  i går .
 Doftar sommar . och ser så fint ut .

  

 På loppisen  i helgen köpte jag Fox tisha kenny. Snygga dricks glas. Marimekko kuddfodral.



Sen vart det detta :)

  


 Dessa saker ovanför köptes i dag från jobbet .

  PÅ himmlen runt hörnet köptes ljuslyktor och  mer doftpåsar .

 Warp avslutnings skjorta kenny.


 I  morgon är det studiedag och kiddos    e lediga.

Kenny ska åka in  med tre kompisar och göra stan :).
 Och hälsa på mig på jobbet <3<3<3

 snart snart snart har man en lång härlig semester som väntar :)
we love :)


Kääärlek <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka söta stjärnljusstakar och ddet vita lilla huset;)

Ja det är inte många skoldagar kvar nu.Kram

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näää har ni redan liljekonvaljer?!?! Min favvis blomma, här dröjer det dock innan jag kan plocka å njuta.... KRAM <3

2012-06-04 @ 21:20:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback