- Smile and the world will smile back




- Köpte en sån himla bra låda i går från jobbet från Tupperwere. ska förvara grönsaker i den :)

En undran hur mycket grus kan det egentligen dras in ?


 Anyway ska ut mecka med kennys trick bmx. Kanske sejtar vi lite utanför för där är gruset bortsopat :)
Kan jag visa han lite skills ( or not ).


  

Ett vårigt påslakan .
Färgranna skosnören till våren till kiddos skor.

Kari Traa ull underställ som jag kenny ska dela på väl värd investering till nästa år.
Kosta en slant  men värt det . Soc träningsbag till kennys gympa.




Vår fresh till Bambi.


 

Köpte ett par svarta spetsleggings till mig och ett par glansiga V I L A . najsigt med lite nytt nu fram på vårkanten .

Extensions till håret med fjädrar köpte en till med guld kedja. riktigt fresh .
Kors örhängen i korallfärgat :).


 Fick lov att göra ett besök på apoteket hämta ut eksem salva kiddos mjukgörande och så massa plåster  som jag har på min skadade tå. Dyra ena men bra så.




 Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja detta grus,de finns överallt;)var ute och soppade bort det mesta här utanför igår phju vilken träning:)kram på dig Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback