- Warp all the way like a onepiece woop woop

WARP K OUTRAM PINK

- I går var det kenny som entra världen med sin Turkosa onepiece från warp jag köpte på stadium.
snabbare än ett ögonlock blinka hade han tagit på sig den.
I dag är den på med perfekt chill plagg.
Kanon vårväder hade vi i går .

Körde på fredags mys och beställde hem pizza kika film .
Sen låg jag läste  länge innan jag somna .

Idag lyser dock solen med sin frånvaro, typiskt helgväder ha ha ha ha .
Men tur då hinner man en massa inne.
Rensa städa mm .
ska duscha fågeln oxå bland annat .

Skönt med heög då hinner man allt annat som man inte hinner på veckorna då man jobbar .
Sen får man mysa massa med kiddos :)

 Njut helgen .

Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag bor i, min onepice, luran gilal sin med, måste nog köpa en till bogge med.... Hoppas ni njutit av helgen <3 KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback