- Like a fucking moviestar




-   Fick ett tokryck  och boka frisörtid i går kväll hemma najs med internet bokning.

Så i dag halv elva klippte jag mig hos en grymm fisör apnöjd :)



Lyxxa på med Moroccan oil.
Luktar grymmt och håret blir underbart .
Köpte den stora på pumpflaska :).

 

Madicken fick en eco PoP tröja.

Köpte kammar och en spray till nya frillan :).



 Dagens kvällsmat vart  kassler sallad :)
Så gott love it .
Alla kiddos älskar den och kan mumsa mycket ,
Med Lundbergs färska bröd slinker den snabbt ner och mättar stora som små.



Hann med att städa uppe dvs dammsuga vika in alla tvättade kläder .

Nu blir det hänga en tvätt och ta en lååång dusch med scrubb, och ansikts mask.



Love & Peace

Kommentarer
Postat av: lolla

åhh så härligt att vara nyfrissad i håret...både klippte och färgade du???

jag har ju mina extensions som jag bara älskar...men är lite sugen på en ny hårfärg ...men VET att jag alltid återkommer till blont ändå ;)

härlig shopping har du hunnit med också...

Grymt att våren är här.

Vi drar till Vemdalen på måndag....Nice

kramen lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback