- Have you evere seen the rain



- En låda med skrot för andra en låda med guld för  mig :)
Älskart .

Detta skulle kastas från ett gammalt hus varpå jag var snabb att norpa åt mig det :).


Hade med kenny på jobbet hela tisdagen , då han hade prao. Gick klockrent bra :).
Tog mjukglass på waynes på lunchen och spana in moyo. Kenny hitta en Dc skjorta somhan ville ha enbart 500:-
Barna asså ;).


Luncha med mina bästa vänner på lunch i dag  lyxigt :).


  

Nya böcker till Bambi .
Finaste lilla  kannan att ha mjölk i från höganäs.
Nytt linne  me.




 En  stor lykta och en gammal fin bok :). Passar in hemma hos oss :).



 Hängt tre maskiner tvätt ute .
Fåglarna har fått vara ute två timmar lufta sig och hundarna .
Så fint ute.
Renbädda alla sängar efter jobbet rengjorde till fåglarna och firrarna.
Kan man chilla med gott samvete  i kväll :).


 Jobb i morgon sen efter jobbet ska jag på nagelsalongen .
Men 7.00 på morgonen ska jag till tandis .


Kääärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback