- Melonas

- Söndagar är alltid så mysiga.
Sovmorgon strålande sol på morgonen .
Långfrulle.
Åt godaste maten på Il romanos. mm mm mm.
Bambi åt superduktig hon oxå :).
Köpte mig ett par nya skor som jag tog på direkt. Me lajki.
Två nya produkt nyheter följde me di dag då vi handla dom dofta ju så gott :)
ska smörja in mig i kväll efter duschen :).
Åhhh längtar till si morgon då jag ska ta hem min stora terracotta kruka och köpa mig ett olivträd som komme rin i morgon :)  spännande värre ska bli så kul :) att ha ett litet olivträd :).
ska kika efter ett par snygga cheap monday  jeans till kenny med i nån ball färg :).
Ben & Jerrys i kväll till BB live :)
Kääärlek <3

Kommentarer
Postat av: lolla

godmorgon

super duper snygga skor du köpt!!!! skulle jag vilja ha!!!! helt i min smak.

Önskar dig och din fina familj en toppen vecka, det är ju kort vecka.. WOW...

kramen lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback