- sassymanii




-  Friday im in love :).

Skönt när en abetsvecka är avklarad .

Mumsat massa melon i dag  fan så gott det är.
Ett nytt beroende.

Fick mina partylite ljus i dag äppelblommning  min absolutaste favorit :)
Doftar galet  gott.
Tänt i vardagsrummet nu mm mm mm.

Köpte en molo tisha till Bambi  i dag .
Och finaste stjärnscarfsen . Älskart .

 i brevlådan låg dessa me& I leggings till Bambi jag beställt.



I går köpte jag avslutningsklänningen inför barnens skolavslutning.



Den är så himla fin  kanon fynd 40:- betala jag för den :).
Så svårt att få en bra bild på den :).




Fredags mys med ice cream och tända ljus och favvo filten.

Love Love Love <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Såååå snygg klänning, å tack för påminnelsen, måste fixa lite nice sommar/avslutningskläder till mina kidz med... KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback