- Just a ordinary day




- Sov inget i natt pga av mini me hosa hela natten.
Trött som en sursocka på morgonen .

Tog med mig blåbärspaj och marsanvisp till frulle på jobbet .
Arbeta på andra sidan i dag :).

Hjälpte bossen att hämta möbler och bära möbler :)
Tur man är stark som Hulken .
Fick skjuts till Bjästa  av bossen med lastbilen .
Hämta hem en lite sjukis Bambi med hosta.

Fick besök av finaste Zandra :)
Som var så otroligt snäll och skjutsa mig till vårdcentralen .
Träffa läkare ang min infekterade tå.
Fick penecelin och hämta ut lite annat jox till tån.

Hunnit att tvätta tre maskiner i dag och vikt in alla kläder puuuuh vilket arbeta :)
Hann med att rensa bort massa saker med .

Älsklingen är på återvinningen med all plast kartonger och tidningar .
I morgon är det chill deluxe.
Ev kör på på grillning i Bjällsta i morgon :) Hoppas på fin väder :).



Njut livet och var rädd om varandra kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha sursocka, det var en bra beskrivning, Bogge hostar ju å har feber så jag med känner mig så... KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback